آیا جایگزینی برای دیالیز برای نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا جایگزینی برای دیالیز برای نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟

آیا جایگزینی برای دیالیز برای نفروپاتی دیابتی پدر من از دیابت برای یک مدت طولانی رنج می برد، و تنها دکتر به ما گفت که بیماری خود را در پیشرفت نفروپاتی دیابتی و توصیه ما به دیالیز وجود دارد. من می خواهم به دانستن این است که هیچ جایگزینی برای دیالیز به برای او وجود دارد یا نه، شما می دانید آن 76 سال، من نمی خواهم او را به رنج می برند درد است.

سلام، من بسیار خوشحال می گویند که برخی از درمان ممکن است جایگزین برای درمان دیالیز، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد، مادر celulars درمان، و غیره در زیر من به برخی از جزئیات در مورد کسانی که درمان است.

کلیه

به فرانک، پیوند کلیه یکی از درمان های جایگزین رایج ترین دیالیز است یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی end-stage است، از آن می توانید یک فرصت برای این بیماران به یک زندگی جدید فراهم کند. با این حال، در مقایسه با انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، در نتیجه از کلیه آن را به عنوان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی رضایت بخش نیست.

اگر مادر شما هنوز هم برخی از تابع ادرار و کلیه، ممکن است درمان های دیگر را امتحان کنید به منظور بهبود وضعیت کلیه شما و سلامت کلی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان می تواند ترمیم سلول های کلیه و پانکراس به دنبال. هنگامی که کلیه و لوزالمعده می توانید کار خود را به طور معمول انجام، بیماران لازم نیست که در مورد امنیت خود را بیشتر نگران باشید.

ایمن درمانی

از طریق استفاده از تئوری سلول های بنیادی، این درمان می تواند به سلول های جدید کلیه افتراق و جایگزین سلول های کلیه آسیب دیده به کار است.

همانطور که همه ما می دانیم، برای بیماران مختلف با شرایط بیماری های مختلف، و سپس آنها نیاز به درمان های مختلف.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید واتساپ دکتر ما مشورت: +8615732170898، ما بدون 24 ساعت.





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: